Ämne: Eu-moppar
Visa ett inlägg
  (#27) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-09, 13:58

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Åååh jahaa det visste jag inte. Vad du kan!

OnT: Jag vet inget om EU-moppar. FÖR JAG HAR KÖRKORT!
Jaha vilken kör sjunger du i då?
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat