Ämne
:
Eu-moppar
Visa ett inlägg
(#
27
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-09, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av
Svimfärdig
Åååh jahaa det visste jag inte.
Vad du kan!
OnT: Jag vet inget om EU-moppar. FÖR JAG HAR KÖRKORT!
Jaha vilken kör sjunger du i då?
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten