Ämne
:
Eu-moppar
Visa ett inlägg
(#
26
)
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-08-09, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av
Torsten
Vet du inte att det sitter en gurka i alla EU moppar? Tar du bort den toppar dom minst 90km/t.
Åååh jahaa det visste jag inte.
Vad du kan!
OnT: Jag vet inget om EU-moppar. FÖR JAG HAR KÖRKORT!
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår.
"
Svimfärdig
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Svimfärdig