|
2008-08-04, 12:41
Själv är jag hardcore och pröjsar 300 i månaden för att få tillgång till allt det senaste, jag tankar alltså från samma ställe som de som gör texterna direkt det kommer ut. Dessutom behöver jag inte tanka upp något, och det jag tar ner sker i full linespeed, dvs 21 megabit vilket är allt min lina mäktar med.
Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
|