Ämne
:
Vad tankar du just nu
Visa ett inlägg
(#
11
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-04, 03:19
Bitlord är ett lättanvänt program och ett bra torrentplejs är också
http://tankafett.com/index.php
Har det mesta och alltid svensktextat. Och som också nämns är VLC det bästa programmet att titta med.
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten