Citat:
Ursprungligen postat av Christer
Tänk när man kunde tanka på BP!
Men inte heller jag tankar ner något från internettet.
|
Undrar om jag inte har ett foto på en gammal BP-mack. Iofs stängd men byggnaden finns kvar. Ska kolla, annars tar jag en bild, bara åt dig, nästa gång jag passerar.
