Visa ett inlägg
  (#9) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-03, 23:30

Citat:
Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
Tänk när man kunde tanka på BP!

Men inte heller jag tankar ner något från internettet.
Undrar om jag inte har ett foto på en gammal BP-mack. Iofs stängd men byggnaden finns kvar. Ska kolla, annars tar jag en bild, bara åt dig, nästa gång jag passerar.
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat