Visa ett inlägg
  (#8) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2008-08-03, 23:27

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg
Jag tankar ingenting, aldrig. Jo, nu ljög jag lite. Tankar bilen ungefär var annan vecka. Helpdesk tankar allt annat. Undertecknad skriver en önskelista och leverans sker via minnespinne. Skönt med egen kran.
Tänk när man kunde tanka på BP!

Men inte heller jag tankar ner något från internettet.


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat