|
2008-08-03, 19:27
Här i stan här vi en jävla massa rondeller och nu byggs det för fullt på en till.
Jag räknade just lite snabbt och kom fram till att vi har sju stycken och snart åtta.
Detta i en stad men ca 20 000 innvånare.
På sommaren översvämmas vi av en massa norrmän alltså brukar det med jämna mellanrum dyka upp skyltar i rondellerna med texten Norrmän endast 7 varv.
|