Visa ett inlägg
  (#20) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat

sås på slipsens avatar

Reg.datum: Jul 2008
2008-07-22, 21:09

Citat:
Ursprungligen postat av Jan Troell Visa inlägg
Såsen har verkligen gått på djupet och sällan har jag sett sån geist och förmåga till åskådliggörande på en och samma gång.
Jag brinner lite för ämnet eftersom min farfarsfar var repslagare på en av Ostindiefararna som utförde bogseringen. Alla fyra besättningar försvann strax efter att den var klar under mystiska former....
Han berättade att patruller kommit på natten och fört bort samtliga - det var bara gammelfarfar som klarade sig då han befann sig mellan låren på en svårt överviktig prostituerad. Skitig, men kåt, av beck och tjära på båten gick det helt enkelt inte att se honom i halvmörkret.
Rykten gick att medlemmarna fördes till det som skulle komma att kallas Minnesota där de fick land och naturaförmåner av indianer mot att de höll käft.

Skeppen rensades på porslin och te och skit och sattes på slavtrad istället. För att söka tämja exilgotlänningarnas hämndlystnad fördes horder av polynesiska luder till ön med skeppen i hopp om att spä ut det onda blodet. Operationen lyckades och hela aktionen föll i glömska. Tills nu. Gammelfarfar, som faktiskt fortfarande är vid livet, tänker slå sjuan till Aftonbladet så snart han har pratat klart med den trevliga kvinnan på 071-xxx xx xx.

Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat