Men nu finns det ju LED sen en massa år! Tänk det visste ingen 2009.
Jag älskar LED-lampor och har utökat ytterbelysningen med ett par tre stolpar, satt lite belysning i carporten och på ett uthus en bra bit bort. Såna där käcka med inbyggt skymningsrelä.
Nackdelen är att de inte tycks funka i såna där vita kupor. Ljuset reflekteras tillbaka och så släcker sig lampan innan den förstås tänder sig efter en halv minut igen, och så där fortsätter det.
Men annars så.