Visa ett inlägg
  (#32) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2024-12-07, 11:25

Men nu finns det ju LED sen en massa år! Tänk det visste ingen 2009.
Jag älskar LED-lampor och har utökat ytterbelysningen med ett par tre stolpar, satt lite belysning i carporten och på ett uthus en bra bit bort. Såna där käcka med inbyggt skymningsrelä.

Nackdelen är att de inte tycks funka i såna där vita kupor. Ljuset reflekteras tillbaka och så släcker sig lampan innan den förstås tänder sig efter en halv minut igen, och så där fortsätter det.
Men annars så.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat