Visa ett inlägg
  (#52) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker

Sven Hedins avatar

Reg.datum: Jul 2008
2010-04-11, 09:27

Nu har det gått en stund och jag har ägnat en del av den tiden åt att pejla läget på forumet. Här blåser förändringarnas vindar... minsann. Så eftersom jag känner sånt på mig och är väldigt lyhörd för rådande trender så ändrar jag mig lite.

Daniel har så skönt sug i blicken. Inte alls som den där gamla stöten på sardinburken. Han må ha bögat hårdare och bättre än de flesta, men utvecklingen har gått framåt och nu är det Daniel som sätter normerna för hur kunglig sodomi bör utövas. Han är mjuk och följsam, hans smekande händer läser dig som en öppen bok, han är receptiv för dina behov och väldigt uppmärksam vad manlig metakommunikation beträffar. Tiden då en monark eller ens en hertig kunde sitta bekvämt tillbakalutad på sin tron och låta sig stimuleras med riksregalierna är nu äntligen till ända. Igen alltså, i en inte fullt så bokstavlig mening, spiran och kanske framförallt äpplet har ju liksom varit där förr. Daniel använder krämer och väldoftande oljor, han är soft i sin framtoning och han är en dovhjort i tiden. För fosterlandet och brödrafolkens väl.

Senast redigerad av Sven Hedin den 2010-04-11 klockan 09:30.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat