Citat:
Ursprungligen postat av Evert
Varför inte gå över till halogenstrålkastare istället? Några sådana här i lägenheten så är det jämförbart med att möta en långtradare som vägrar slå av helljuset (inkluderat alla 72 extraljus samlat på 14 ramper) en mörk kväll. Och varmt blir det också

|
Det är kul att höra att någon (även om det handlar om en anka!) resonerar som jag... Eftersom man förbjuder "vanliga" glödlampor så har jag börjat köra 300 watts halogen lampor, 5 styckna av dem. Måste fixa badkar till vardagsrummet snart...
