Visa ett inlägg
  (#30) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-12-26, 22:00

Citat:
Ursprungligen postat av Evert Visa inlägg
Varför inte gå över till halogenstrålkastare istället? Några sådana här i lägenheten så är det jämförbart med att möta en långtradare som vägrar slå av helljuset (inkluderat alla 72 extraljus samlat på 14 ramper) en mörk kväll. Och varmt blir det också


Det är kul att höra att någon (även om det handlar om en anka!) resonerar som jag... Eftersom man förbjuder "vanliga" glödlampor så har jag börjat köra 300 watts halogen lampor, 5 styckna av dem. Måste fixa badkar till vardagsrummet snart...


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat