Ämne
:
Glödlampan!!1??
Visa ett inlägg
(#
26
)
Östen
Bajs är livet
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-12-10, 22:14
Jag tror nog att dom var lyckliga, vem har inte drömt om en stuga vid Volgas strand att vila upp sig i efter en hård arbetsdag på Kolchosen?
Det löser sig sa han som sket i vasken
Östen
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Östen