Visa ett inlägg
  (#26) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-12-10, 22:14

Jag tror nog att dom var lyckliga, vem har inte drömt om en stuga vid Volgas strand att vila upp sig i efter en hård arbetsdag på Kolchosen?


Det löser sig sa han som sket i vasken
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat