Det är för djävligt, men jag har förberett mig. Jag läste i "Om kriget kommer" att man bör ha reserver. Således har jag införskaffat stora mängder glödlampor, nu när EU vill förbjuda allting som är bra och gott.
Tacka vet jag Sovjetunionen, de hymlade i alla fall inte!
Se bara så lyckliga de är!!!