Ämne
:
Glödlampan!!1??
Visa ett inlägg
(#
23
)
Christer
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2009-12-10, 18:37
Citat:
Ursprungligen postat av
Mröff
Ja, det är nog lite mer ljusskygga sammanslutningar jag måste vänja mig till. Polacker?
Jaa, polacker är ju upplysta människor, så du kan prova med dem.
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer
Visa allmän profil
Besök Christers hemsida!
Hitta alla inlägg av Christer