Visa ett inlägg
  (#21) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2009-12-10, 18:35

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Jag blev helt förstörd i helgen då jag var på Claes Ohlsson och de bara hade klara glödlampor och sådana där skitjobbiga, fula och dyra lågenergilampor....Har glömt att bunkra.

Finns det någon svart marknad för glödlampor?
Kanske du kan annonsera efter en glödlamps-kran på FB?


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat