Visa ett inlägg
  (#19) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-12-10, 13:58

Jag har fyllt mitt vindsförråd med matta glödlampor så jag räknas med att klara mig i åtminstone 20 år.


Det löser sig sa han som sket i vasken
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat