Ämne
:
Glödlampan!!1??
Visa ett inlägg
(#
19
)
Östen
Bajs är livet
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-12-10, 13:58
Jag har fyllt mitt vindsförråd med matta glödlampor så jag räknas med att klara mig i åtminstone 20 år.
Det löser sig sa han som sket i vasken
Östen
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Östen