Ämne
:
Jag har länge funderat på...
Visa ett inlägg
(#
64
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-08-05, 00:40
Minns du att Motorkraft hade en sån där CX i sitt skyltfönster? Där nere där Skanskaskrapan står nu.
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin