Ämne
:
Vad är detta - till bilen kanske?
Visa ett inlägg
(#
4
)
Fortune
Söt och mycket naiv
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-07-05, 18:04
Citat:
Ursprungligen postat av
tokyo
Cigaretterna måste varit smalare förr. Standardcigg passar inte riktigt.
En Opel säger du? Jag är mer för Citroën och Gauloises men jag får väl anpassa mig.
Cigarriller är smalare än valiga cigarretter.
Fortune
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Fortune