Ämne
:
Vad är detta - till bilen kanske?
Visa ett inlägg
(#
2
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-07-05, 17:47
Citat:
Ursprungligen postat av
tokyo
Cigariller?
Det är nog ungefär vad det är till för, ett cigarettetui för den bilburna moderna mannen. Köp dig genast en Opel Commodore-coupé från före 1970 och fyll upp med Pall Mall.
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin