Ämne: Flygtråden
Visa ett inlägg
  (#264) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2009-06-15, 22:10

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Alltså ....det där med att bygga flygplan hemma i garaget är jag skeptisk till.
Det kan bli väldigt bra eller väldigt dåligt.
Sen bygger du ju en modell som du sannolikt inte flugit förut med instruktör, och fått nödvändig träning i, på manövrer som simulerar krissituationer, t.ex. stall och power on stall. Är det då på väg att gå åt helvete och du inte känner till hur planet kommer att reagera, då är det fara å färde.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat