Citat:
Ursprungligen postat av Mröff
Alltså ....det där med att bygga flygplan hemma i garaget är jag skeptisk till. 
|
Det kan bli väldigt bra eller väldigt dåligt.
Sen bygger du ju en modell som du sannolikt inte flugit förut med instruktör, och fått nödvändig träning i, på manövrer som simulerar krissituationer, t.ex. stall och power on stall. Är det då på väg att gå åt helvete och du inte känner till hur planet kommer att reagera, då är det fara å färde.