Visa ett inlägg
  (#10) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-01-24, 20:38

Jag är förresten lite sugen på att köpa en DAF, kanske av nostalgiska skäl. Mina föräldrar hade ett par såna när jag var liten, först en vit halvkombi och några år senare en blå Marathon sedan med vita stripes, en riktig dräpare med 57 vilda hästar under huven
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat