Visa ett inlägg
  (#9) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-01-24, 20:19

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Nu har det rört till sig väldigt, för om jag var lite tveksam till att skaffa Volkswagen så är det ingenting emot hur jag skulle känna inför att köpa SAAB... Det finns normalt sett inga SAAB:ar i min värld! OK, lite överdrivet kanske, men i mitt garage så finns det åtminstone inga, och att äga en känns om möjligt ändå mera främmande. Men så plötsligt idag så kom det över mig...

Spoiler:

Undrar om det verkligen krävs skepparkrans, loafers och finska strumpor för att kunna framföra en sån här?
Säkerligen
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat