Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#33) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-15, 09:37

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg
Hörru, Herr Flytta inlägg så att man inte hittar. Håll dig till ämnet, tack. Mc-parkeringar är trevliga inrättningar men jag tror inte att de äger några bilar.


Hur menar du? Skrev jag fel?

Dina inlägg ligger under chattråden.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat