Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#42) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-07-14, 22:55

Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen Visa inlägg
Gamla Mercor är riktigt mysiga. Jag hade en fin benvit 190 Automatic -63 för några år sen. Kändes fint att styra stjärnan genom Stockholmstrafiken.
Jag var på jakt efter en bulle efter den, men hittade ingen jag ville ha. Sen kom annat emellan..
Jag hade en sån fin 200 -73 med tonat glas, servo, taklucka, och en massa grejor från 280c. Fan vad jag saknar den... Det är nog den bil som jag ångrar mig mest att jag gjort mig av med. Men nu senast, alltså för bara ett par månader sen, så hade jag en fena som jag inte alls saknar.

Men du, om du får tag på en bulle så vet jag en lada med minst tre stycken kompletta i delar.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat