Visa ett inlägg
  (#18) Gammal
Gabriel Knight
Väderpojke
 
Inlägg: 510
Reg.datum: Jul 2008
2009-01-10, 19:28

Oj, vilka kraftiga spikar i nätet ni verkar ha.
Finns det inget sätt för elbolagen att försöka att fixa dem på något sätt?
Jag har fått en grej som jag ska ha inkopplad till mitt datoruttag just för att minska spikarna och skydda datorn men det borde väl finnas någon grej som man installerar vid elcentralen som minskar spikarna på alla uttag i hela huset också tycker jag.

För övrigt som sagt så borde man, om man ska tänka på miljön vidareutveckla lysdiodstekniken/LED istället för att hålla på med miljöfarliga lågenergilampor som innehåller kvicksilver och annat grejs som är farligt


FRA ser DIG!!!!
Denna dag, ett liv....
Allt är regeringens fel...
An Irish blessing med Roma Downey och musik av Phil Coulter
http://www.youtube.com/watch?v=G131ORJH6X0

Senast redigerad av Gabriel Knight den 2009-01-10 klockan 19:32.
Gabriel Knight är inte uppkopplad
Svara med citat