|
2009-01-10, 17:53
Samma här. Under åren som gått så har det förbrukats tv-apparater och hemelektronik i ett rasande tempo. Jag har tappat räkningen nu, och eventuellt så är det fixat, men då när det var som värst så formligen rök det ur grejorna. Jag tror inte att jag ljuger ifall jag bifogar följande lista på uppbrunnen elektronik:
Två microvågsugnar
Två tvättmaskiner
Fyra eller fem tv-apparater
Fyra videobandspelare
Två datorskärmar
En stereoanläggning
Sex miljoner glödlampor (ungefär)
Två kupévärmare
och så slutligen... en 220V migsvets!
|