Visa ett inlägg
  (#14) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-01-10, 16:36

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
Hur många använder 100 W-lampor?
Jag använder 100W-lampor... Jag brukar köpa såna skitbilligt på IKEA och ha dom i ytterbelysningarna. Det finns ju inget som lyser upp så gott som en redig hundrawattare ifall man snackar vanliga glödlampor som får plats i standardarmaturer (det skulle i så fall vara fyra eller fem stycken hundrawattare) och för att göra det ändå bättre så låter jag det lysa hela natten. Tyvärr så har jag bytt ut de flesta mot såna där lysrörslampor nu, men förut så gjorde jag minsann slut på otroliga mängder energi.

Ett tag så hade jag en på hundrafemtio nere i källaren, men den var mycket längre än en vanlig så en dag så slog jag i den så den gick sönder.

Senast redigerad av Sven Hedin den 2009-01-10 klockan 16:40.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat