|
2009-01-10, 10:38
Ja, det skulle vara intressant och kolla vilka kommersiella intressenter som lobbat för frågan i Bryssel.
Verkar inte LED vara bättre att använda?
Kollade in en lobbyist, och de använder ofta 100W lampan som jämförelse. Hur många använder 100 W-lampor?
Verkar som om Philips och Osram kommer vinna andelar på andra glödlampetillverkares bekostnad.
Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.
Senast redigerad av Mröff den 2009-01-10 klockan 10:51.
|