Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#11) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-07-14, 14:14

Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen
Underbara vagnar. Har aldrig sett någon av dem. Är det nyare byggen eller dåtida?
Ingen aning, men den där Adenauer-kombin är nog från tiden. Det är säkert den där belgiska karossfirman som byggde Safari-190 som ligger bakom den. Men fan vad sugen jag är på en sån där bull-pickup... Jag såg en som var byggd på W136, alltså 170 med friliggande skärmar och grejor, som var till salu nere i Skåne för ett par år sen. Ett oerhört ha-begär infann sig då.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat