Citat:
Ursprungligen postat av Maximus
Inte en skepparkrans så långt ögat når . . .
I sanning ett åkdon för en riktigt "cool snubbe"
<flygplan>
Sonett rockar mer än Corvette.
. . . M
|
Jag tycker segelflygplanet i bakgrunden är mest intressant.

. . . förvånande va?
/förutsägbara fröken.
Själv är jag sugen på en mastodonttruck
Vad är man för bilägartyp då? Hur kör en ägarinna av en Dodge ram med turbodiesel?
Får själv vibrationer till en WT-Hulk Hogan-Wrestlingtyp i kvinnlig version med sönderblonderat hår, plastbröst modell kvadrupel-D och djup urringing.