Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#32) Gammal
Maximus
Elev
 
Maximuss avatar
 
Inlägg: 4
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-14, 09:13

Citat:
Ursprungligen postat av Jan Troell Visa inlägg

Inte sällan så har han, det är aldrig en hon, en sån här på parkeringen brevid sin tämligen obizarra bruksbil:
Hmm . . . Då det är oerhört ont om överlevande exemplar av denna bilmodell så är det väl lika ont riktigt coola snubbar då . . . eller ?

. . . M
Maximus är inte uppkopplad
Svara med citat