|
Återanpassningsbar?
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
|
2008-11-30, 01:56
Citat:
Ursprungligen postat av Torsten
Nja inget annat än att du kommer åt en del inställningar i routern. Och risken att andra utnyttjar ditt oskyddade trådlösa är faktiskt nästan 100% tyvärr.
|
Precis!
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|