Citat:
Ursprungligen postat av Pomperipossa
Det är en d-link. Modell? Äsch.
|
Jag har det för mig att vissa routrar går att lyfta upp, man skulle t o m kunna vända dem upp-och-ner. När man har gjort det, om det är nu fysiskt möjligt, så kan man läsa modellbeteckningen.
Testa vettja.
