Visa ett inlägg
  (#47) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-11-28, 20:18

Citat:
Ursprungligen postat av Pomperipossa Visa inlägg
Det är en d-link. Modell? Äsch.
Jag har det för mig att vissa routrar går att lyfta upp, man skulle t o m kunna vända dem upp-och-ner. När man har gjort det, om det är nu fysiskt möjligt, så kan man läsa modellbeteckningen.

Testa vettja.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat