Visa ett inlägg
  (#9) Gammal
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
 
Pomperipossas avatar
 
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-28, 09:08

Jag har redan skrivit vad jag gör/vill göra med datorn.

Ja, jag har en arbetshörna så plats finns.
Pomperipossa är inte uppkopplad
Svara med citat