Ämne
:
Stationär eller bärbar?
Visa ett inlägg
(#
9
)
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-28, 09:08
Jag har redan skrivit vad jag gör/vill göra med datorn.
Ja, jag har en arbetshörna så plats finns.
Pomperipossa
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Pomperipossa