Ämne
:
Stationär eller bärbar?
Visa ett inlägg
(#
7
)
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-27, 21:33
Jag håller med, men jag känner att jag vill ha en dator som klarar av lite mer än en laptop oftast gör. Eller så får jag köpa mig en bärbar monstermaskin.
Pomperipossa
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Pomperipossa