Citat:
Ursprungligen postat av Pomperipossa
Jag har inte råd med både och just nu, men jag kan nog ha kvar den här skrutten ett tag till om man vill ligga i soffan och surfa. Det är ju väldigt bekvämt...
|
Om du har en bärbar som är okej så kanske du ska satsa på en stationär.
Själv kör jag enbart på bärbara men så är jag ju lite slapp av mig, en stationär står ju där den står och då måste den ju vara någonstans där det känns bekvämt att sitta, om man ska se film eller så, fast återigen, det är ju bara hur jag fungerar och tänker.