Ämne
:
Stationär eller bärbar?
Visa ett inlägg
(#
4
)
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-27, 21:04
Jag har inte råd med både och just nu, men jag kan nog ha kvar den här skrutten ett tag till om man vill ligga i soffan och surfa. Det är ju väldigt bekvämt...
Pomperipossa
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Pomperipossa