|
2008-11-27, 21:01
Om du alltid sitter på samma plats när du använder din dator så är väl en stationär det bästa men om man vill surfa i soffan, sängen eller valfri plats är naturligtvis en bärbar det bästa.
Jag hade valt en bärbar men det är jag och det passar mitt internetande och datoranvändande.
Only the paranoid survive.
|