Ämne: Rappkalas.
Visa ett inlägg
  (#32) Gammal
Kristen Etik och Moral
Går med Jesus

Kristen Etik och Morals avatar

Reg.datum: Jul 2008
2008-07-13, 00:56

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Roligt att ni camrunkat.
Vem kom först?
Jag konsulterade självfallet redan som förvirrad barnunge Jesu Krist med spörsmål om vad den där lilla prinskorven hade för fuffens för sig då den blev styv och rak, men även senare i livet då detta nys med internetburen styggelse började breda ut sig över detta ogudaktigt elektrifierade djävulsnätverk drog jag mig tillbaka i stilla bedjan om ledsagande.
Svaret var som vanligt kort och koncist och utan en massa krusiduller. En stark arm och en stark hand kan var man vara betjänt av i det dagliga församlingsarbetet.
Hur skan du kunna leda flocken in i herrans hage med kraft och pondus om man hälsar dem välkomna med ett slappt och lealöst handslag?

Vad gäller den allt för vanligt förekommande kulmen på dessa träningssessioner så var direktiven solklara. Att likt Onan spilla den gudomligaste av kroppens sekret på heltäckningsmattan under datorbordet kommer icke på tal! Varje ogudaktig polynering är en djävulsk salut till ära åt den mörke lorden. Ingen polynering skedde alltså från min sida vid detta senaste tillfälle men erections erection sprutade på något alldeles väldeliga. Faktiskt så till den milda grad att hans world wide web kamera till slut endast sände en mjölkigt dimmig representation av dekadensen.

I mina bönemöten med J inflikade han föresten att i välsignad samvaro med sin äkta hälft så är det okej med lite sporadiska facials någon gång då och då för att piffa upp, men bara om det sker i en anda av gudshängivenhet och ömsesidigt samtycke.

En kristen etik och moral är den bästa huvudkudden.

Senast redigerad av Kristen Etik och Moral den 2008-07-13 klockan 01:12.
Kristen Etik och Moral är inte uppkopplad
Svara med citat