Citat:
Ursprungligen postat av Pomperipossa
Kom på att jag inte har lösenord på mitt trådlösa nätverk... Kanske någon som sitter och surfar på mitt nät.
Hur fixar man sånt?
|
Så kan det vara.
Hmm jag kan inte sånt där då jag inte pillat med router men det är väl bara att kolla på routerns inloggningssida? Eller läsa manuaaalen. RTFM!
Eller så hjälper nån annan dig i tråden rätt vad det är.