Citat:
Ursprungligen postat av Pomperipossa
comhems Large, vet inte exakt hur fort det bör gå.
Idag går det segt, 0.88 upp och 4.42 ner.
|
Vet inte jag heller och orkar inte kolla upp det just nu...
Det kan bero på massa saker om det segar sådär. Låter för segt för att vara nåt "Large" iaf. Alltid varit så segt? Är det ADSL eller?