Visa ett inlägg
  (#29) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-11-17, 16:06

Citat:
Ursprungligen postat av Pomperipossa Visa inlägg
comhems Large, vet inte exakt hur fort det bör gå.

Idag går det segt, 0.88 upp och 4.42 ner.
Vet inte jag heller och orkar inte kolla upp det just nu...

Det kan bero på massa saker om det segar sådär. Låter för segt för att vara nåt "Large" iaf. Alltid varit så segt? Är det ADSL eller?


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat