Ämne
:
Hur snabbt är ditt internet idag?
Visa ett inlägg
(#
27
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-16, 09:27
ADSL är skit. Bor man inte max 800m från en telestation sjunker hastigheten rejält mot den utlovade.
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten