Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen
Jag bor så långt ut på landet att jag får skicka mina IP-paket med brevduva. 
|
Frågan är om du fått telestationen utbytt till en AXE-station än? Det fick vi för något år sedan. Innan det fanns det en växeltelefonist i den lokala lanthandeln.
