Visa ett inlägg
  (#21) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-14, 10:15

Citat:
Ursprungligen postat av dr fotpall Visa inlägg

by the way: måste du, sven, ha zia-ul-haq som avatar? jag lyfte fram karln som ett avskräckande exempel, som en civilisatorisk paria, en brutal diktator med en ögonsällning som gjorde inköp av solbrillor komplicerad.

zia-ul-haq var inte avsedd som ett identifikationsobjekt.

sven. samla in fåren.
Kom just på en dröm jag hade i natt. Jag skulle prova glasögon och en som jag kände, kommer inte ihåg vem, hade hittat ett par fina plastbågar.

När jag provade dem var min skalle jättestor och grovporig. Glasögonen såg ut som ett par simglasögon för barn på en vuxen.
Mitt ansikte såg ut som Göran Perssons. Jag blev ledsen.

Apropå zia-ul-haq och solbrillor...



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.




Senast redigerad av Mröff den 2008-11-14 klockan 10:20.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat