Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#31) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-12, 10:32

Igår träffade jag den "vårdlösa" föraren.

Han körde i 20 km/t, till sist i mitten av två filer, för att börja svänga till vänster utan blinkers. Då gasade jag upp för att stanna på hans vänstra sida, för att upptäcka att han pratade även i mobilen samtidigt.

Jag funderade ett tag att göra en sk. "envarsgripande" pga. "vårdslöshet i trafik", men bestämde mig för att läxa upp honom ordentligt genom att öppna hans dörr och sticka därifrån.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat