Ämne: Trike
Visa ett inlägg
  (#14) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-11-08, 23:25

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Är det ocoolt att köra trike?
Du har nog ett stort plus när gäller coolhetsfaktorn, och det är att du är en brud, har nog aldrig sett en brud köra trike. Och trots en del bekvämlighetsåtgärder, t ex i Harleys variant, så borde man nog åka ensam, den är ingen Goldwing.
.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat