Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
Är det ocoolt att köra trike? 
|
Du har nog ett stort plus när gäller coolhetsfaktorn, och det är att du är en brud, har nog aldrig sett en brud köra trike. Och trots en del bekvämlighetsåtgärder, t ex i Harleys variant, så borde man nog åka ensam, den är ingen Goldwing.
.