Eftersom jag är så mesig vad gäller allt på 2 hjul, förutom vanlig hederlig cykel, så skulle fan trike vara ett alternativ om jag nånsin tar MC-kort. Samtidigt känns det lite "stödhjul" över det hela. Hmm ja, nu blev det lite mer OT bara för det. ALLT ÄR
CODYS FEL!

(Och
Svens...)