Ämne: Trike
Visa ett inlägg
  (#6) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-11-08, 23:11

Eftersom jag är så mesig vad gäller allt på 2 hjul, förutom vanlig hederlig cykel, så skulle fan trike vara ett alternativ om jag nånsin tar MC-kort. Samtidigt känns det lite "stödhjul" över det hela. Hmm ja, nu blev det lite mer OT bara för det. ALLT ÄR CODYS FEL! (Och Svens...)


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat