Ämne
:
Bilbatteri.
Visa ett inlägg
(#
7
)
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-11-07, 00:40
Bajs var jobbigt. Misab och Bildelar måste man ju beställa från isåfall. *böla!*
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår.
"
Svimfärdig
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Svimfärdig