|
2008-10-12, 09:08
Missade också det där Koolis.
Satan så bittert. Och märkligt. och tragiskt och alldeles, alldeles förfärligt.
Jag beklagar.
Ditt inlägg väcker mycket frågor och tankar.
Själv har jag varit med två gånger när min mamma dött. En gång av blodförgiftning, i garaget utanför SÖS-akuten. Hon var nyopererad i grovtarmen efter en canceroperation. Jag var på besök hemma hos henne och hon var riktigt illa däran så jag jag hjälpte henne ut i bilen och körde mot SÖS. När jag hjälpte henne ur bilen sjönk hon ihop och dog. Som tur var kom just en läkare och sjuksköterska ut och kunde hjälpa till, så de fick igång henne igen. Någon månad senare var hon fortfarande kvar på sjukhuset och jag var på besök. Rätt var det är vänder hon ögonen inåt och utstöter ljud jag aldrig hört från en människa förut. Sen går luften ur henne och hon bara dör. Jag skrek på hjälp och läkarna kom farande...och fick igång henne igen!
Nästa gång blir tredje gången gillt och det blir jag som kommer att hitta henne, kall och blek. Jag åker till henne ofta, det är hon som är hundvakt bl.a., och varje gång jag tar i dörrhandtaget undrar jag om det är idag det kommer att ske.
Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
|