Ämne: Ubåtstråden
Visa ett inlägg
  (#7) Gammal
Ulvena
Test i bäst asbest
 
Ulvenas avatar
 
Inlägg: 3 850
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Hemma
2008-09-18, 21:31

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
De hade en gammal rysk ubåt, modell whiskey, vid Wasamuseet för en herrans massa år sedan.

Ubåten var tillverkad långt innan den digitala revolutionen, så det fanns MILJARDER små rattar i hela båten.

Ja, det var trångt och toaletten låg inklämd mellan några rattar och rör.
Den undrar jag om jag inte tvingades gå i genom någon gång också.
U-båtar är inte min kopp av te.

Inget som är instängt gillar jag förresten, öppna landskap det är grejer det.


Only the paranoid survive.
Ulvena är inte uppkopplad
Svara med citat