Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
De hade en gammal rysk ubåt, modell whiskey, vid Wasamuseet för en herrans massa år sedan.
Ubåten var tillverkad långt innan den digitala revolutionen, så det fanns MILJARDER små rattar i hela båten.
Ja, det var trångt och toaletten låg inklämd mellan några rattar och rör.
|
Den undrar jag om jag inte tvingades gå i genom någon gång också.
U-båtar är inte min kopp av te.
Inget som är instängt gillar jag förresten, öppna landskap det är grejer det.
